2013-05-12

Sommar...
... jupp, nu är den här. Har i flera dagar varit +20° eller mer... så najs.
Mest går jag o väntar på att Liljekonvaljerna ska slå ut i skogen.... oooh, vad jag älskar dessa blommor.

Igår åkte jag med Cathrin & Anders upp till Söderhamn för att titta på SalukiRingens Salukiutställning. Det var en trevlig dag där jag mestadels klappade bonusungen Piris mage... haha.

Kikade på en uppsjö olika Salukis & träffade Piris uppfödare Jari Latva-Rasku som var domare för dagen.
Kul att se honom igen o höra vad han tycker om Piri nu - han verkade mkt nöjd.
Kul är det ju även för mig som följt hennes uppväxt o utveckling, speciellt som jag även var med till Åbo & hämtade hem henne. Lilla röda faran! ♥

Även idag var saluki-gänget ute på utställningsäventyr, ända ner t Lidköping.
Husniya fick sitt 2:a CERT! STORT GRATTIS! =)

För några veckor sedan var ju Camilla här med sitt tjej-gäng & sin kamera. Förutom de bilder hon tog som jag visade i ett annat inlägg här nedan så fotade hon "uppställningsbilder" på grabbarna.
Well, nu är det ju så att jag inte kan ett smack om det här med hur man ställer upp hundarna - men jag har petat in bilderna på mina vintertjocka små randiga råttor så får ni se. =)

& jajustja, jag har ju blivit med nu täläfåån åxå. En så där Andråjid. Så mkt tid har gått åt att försöka lära o förstå mig på den nya leksaken - en Samsung Galaxy S III blidde det.
Bilden nedan på 3 sovande Salukis är tagen med den. =)


Här ligger gänget o slappar i tältet Husniya, Rahim o närmast kameran Piri såklart.


TinTin 20130414 Vintermullig Tåffelnåfflan ♥


Viper 20130414 En riktig lite tjocksmock med allt vinterhull fortfarande kvar på kroppen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar