2012-06-03

Lite bilder...
... satt o kikade igenom de senaste mapparna med bilder som jag har fört över från kameran... hittade några att dela med mig av... så nu blir det bildkavalkad ;)

Ibland måste man lufta/sola sina något mer privata delar... ;p

Vippenosen har myst in sig i en filt...


Bara pipen sticker fram...

Ett trött TT-fejz <3

Är det bara Fjant som brukar ligga så här???

 Jag får nackspärr bara av att se honom...

Fäller in långsnoken å så håller vi för ögonen... lilla grynet <3

Vip & Tin

 Mysigt o trängas me brorsan <3

Grabbsen solar

Så här kan det se ut när vi klipper klorna här hemma... Viper på rygg o matte filar. TT ska absolut vara med på ett hörn!

TT knör in sig så han inte missar nåt.. ;p

Avslutar m några bilder på Piri... Det går inte att neka detta fejz nånting.... Ursöt!

Bild från Finlands-båten när vi var till Åbo & hämtade hem lilla Piri... Hon hjälper matte att borsta tänderna.... =)

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder på grabbarna, de är så fina! =) Och man behöver inte skriva så mycket,det räcker med att slänga in ett gäng bilder på hundarna. =)

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka ljuvliga bilder!!! Man blir så glad <3/ Kraam

    SvaraRadera
  3. .
    @ Douglas - tackar, tackar. Ja det blir så långt mellan bilderna på bloggen så jag öser på när jag väl får tummen ur. ;)
    .
    @ Annakarin - tack! =) ♥ KRAMAR

    SvaraRadera